vineri, 19 mai 2017

Varsta e doar un numar


...si iubirea nu e matematica....
          Am vazut zilele trecute distribuit pe facebook un articol referitor la cuplul prezidential din Franta si mi-a placut atat de mult felul in care autorul incheia articolul respectiv, incat mi-am permis sa-l preiau. "Varsta e doar un numar si iubirea nu e matematica."
Intr-adevar dragilor, iubirea nu e matematica, prin urmare nu tine cont de varsta, de diferenta de varsta dintre cei doi parteneri, precum nici de alte diferente culturale, etnice, religioase, etc. Cand te indragostesti de cineva, nu-i ceri buletinul, sa vezi ce varsta are. Cand te indragostesti de cineva, nu te intereseaza culoarea pielii, religia, etnia...sau ce numar poarta la pantofi.  Nu exista bariere, nu exista distanta, nu exista varsta. Te indragostesti si punct. Probabil insa ca cei care au comentat cu atata inversunare, n-au fost niciodata indragostiti, altfel nu-mi explic atitudinea ostila avuta fata de un cuplu, fie el prezidential sau nu.
           Atata tam-tam s-a facut in presa romaneasca si cea internationala pe seama diferentei de varsta dintre presedintele ales al Frantei si sotia sa, incat deja aveam impresia ca nu exista subiect international  mai important decat mariajul lor. Nu acelasi lucru se poate spune despre cuplul prezidential american, unde diferenta de varsta e tot de 24 ani, dar se pare ca nimeni n-a remarcat acest fapt. Aceeasi atitudine ostila am remarcat-o si anul trecut, la nunta lui Gabriel Cotabita. In loc sa vedem numai "interese" in aceste relatii, in loc sa fim rautaciosi in exprimare, in loc sa jignim "uite-l ma si pe bosorogul ala ce nevasta tanara are, sigur sta cu el pentru bani", nu mai bine ne-am vedea fiecare barna din proprii ochi? Si avem la barne....
           Tineretea e trecatoare, frumusetea e trecatoare, dar inima, sufletul, spiritul nostru ramane tanar. Putem iubi la orice varsta. Pentru ca varsta e doar un numar si iubirea nu e matematica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Powered By Blogger